Haluaisitko toteuttaa yhden unelmistasi?

Tiedättekö, tämä on 300 postaus tässä blogissa! Sen kunniaksi, minun tekisi mieli toteuttaa teidän lukijoiden unelmia.

En vielä tiedä miten niitä aion toteuttaa mutta eihän se ole ennenkään minua estänyt =D

En järjestä tästä aiheesa kilpailua johon olisi tietyt palkinnot vaan nyt haluan oikeasti auttaa teitä toteuttamaan teidän unelmianne.

Joten kirjoita minulle sähköpostia unelmaonnellisuudesta@gmail.com ja kerro mistä sinä unelmoit. Tai tiedätkö jonkun ihmisen/perheen, joka kaipaisi piristystä arjen keskellä?

Kun unelmia tulee minulle luettavaksi, otan yhteyttä niihin, joiden unelmia lähden toteuttamaan. Teen tätä työtä mielelläni koko tämän vuoden, joten vaikka en kevään aikana ottaisi yhteyttä, älä huoli! Viesti saattaa yllättää myöhemminkin!

Unelmilla ei ole rajaa mutta toivon, että jos kirjoitat unelmastasi minulle, olet valmis esiintymään nimelläsi ja kasvoillasi muillekin. Sillä mikäpä olisi ihanampaa kuin jakaa toteutunut unelma muidenkin kanssa!

Sillä tavoin me kaikki saamme uutta energiaa omien unelmien toteuttamiseen!

Miltä kuulostaa?

Viestejä voi lähettää toukokuun 31. päivään 2015 asti. Sen jälkeen tulleet unelmat luen kyllä läpi mutta en välttämättä ehdi niitä toteuttaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Follow @ Instagram

Back to Top