Elvis tulee - olenkohan valmis...?

Tässä on Elvis:


Tyttäreni kummitädin ja -sedän koira. Ja se tulee meille huomenna yökylään. Yhdeksi päiväksi. Ja yöksi. Ja olen täysin kauhuissani...

Ei sillä, en minä koiria pelkää mutta minun täytyy myöntää, että pidän himpun verran enemmän kissoista kuin koirista. Mutta tyttäreni rakastaa koiria. Niinpä pitkällisen (1,5 vuoden) inttämisen jälkeen lupasin ottaa koiran meille hoitoon. Ja voi sitä suunnittelun määrää jota minä olen kuunnellut viimeiset 3 viikkoa.

"Ensin minä vien Elviksen lenkille. Sitten me mennään uimaan. Tiesitkö, että Elviksellä on sellaiset ihanat pienet pelastusliivit?! Ja sitten minä annan Elvikselle välipalan. Ja sitten käytän uudelleen ulkona. Ja sitten me pötkötellään lattialla ja minä otan paljon kuvia..."

Toisaaltahan se on ihan hauskaa katsoa kun tytär on niin tohkeissaan. Hän on joka viikonloppu siivonnut omaa huonettaan ja tänään hän imuroi huoneensa täysin pyytämättä - vain koska Elvis tulee...

* * * * * 

Tänään sain myös uutisia Avain Vaunulta - autoni on huollettu ja haettavissa. Siispä matkaamme keskiviikkona Kuopioon hakemaan auton ja ehkäpä torstaina ajelemme Savonlinnaan päiväksi. Ihan vain fiilistelemään ja nauttimaan upeista maisemista.

Millaisia suunnitelmia teillä on viikonlopuksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Follow @ Instagram

Back to Top