Maasta se pienikin ponnistaa

Olen muutamaan otteeseen törmännyt sellaiseen tilanteeseen, jossa minua ja taitojani vähätellään, koska asun pienellä paikkakunnalla. Ihan kuin "maalaistyttönä" en osaa/tajua/ymmärrä maailmamenosta yhtään mitään.

Hmm...

Voisin ärsyyntyä ja alkaa haukkumaan näitä ihmisiä idiooteiksi. Sen sijaan ajattelin käyttää energiani omien unelmien toteuttamiseen. Paras keino laittaa epäilijöille luu kurkkuun, on tehdä se mistä puhuu ja unelmoi.

Kerään siis ympärilleni ihmisiä, jotka tukevat minua kasvussani ja auttavat minua toteuttamaan omia sekä muiden unelmia ja jätän epäilevät tuomakset asemalaiturille odottamaan valitus-junaa.

Unelmien toteuttaminen ei ole kiinni asuinpaikkakunnasta tai rahatilanteesta tai perhetilanteesta tai lasten lukumäärästä. Se on kiinni vain yhdestä asiasta: omasta päätöksestä.

Halusta tehdä muutos vallitsevaan tilanteeseen.

Jos elämäsi on tylsää, kuka pakottaa sinua istumaan sohvalla ja katsomaan televisiota kaiket illat? Sinä.

Jos parisuhteesi on kehno, kuka pakottaa sinua jäämään siihen? Sinä.

Työ palkkasi ei ole riittävä, kuka pakottaa sinua jäämään nykyiseen työhösi? Sinä.

Sinulla on valta tehdä päätöksiä. Sinulla on valta muuttaa elämääsi. Sinulla on valta saada kaikkein parasta mitä ikinä olet toivonutkin.

Lauseet kuten: "en ole syntynyt onnellisten tähtien alla" tai "nämä on ne kortit jotka olen saanut enkä voi niitä enää vaihtaa" tai "tämä on vanhempien kasvatuksen syytä että olen tässä jamassa" ovat täyttä potaskaa.

Herää!

Jos minä olen noussut suosta, niin nouset sinäkin. Se vaatii aikaa ja omistautumista mutta lupaan että se on sen arvoista.

Muutos ei tapahdu yllättäen ja kertaheitolla. Se on jatkuva prosessi joka vie sinua koko ajan eteenpäin. Jos et ole tyytyväinen johonkin tilanteeseen elämässäsi, muuta se. Minä autan sinua ja kerron sinulle askeleet miten menet eteenpäin. Jumeja tulee - niin niitä tulee minullekin. Silloin se kertoo, että on aika pysähtyä ja odottaa. On aika vetää henkeä ja levätä.

Kunnes otetaan jälleen seuraava asken unelman toteuttamisen polulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Follow @ Instagram

Back to Top