Oma tämän hetkinen tilanteeni

Lupailin tuossa muutama viikko sitten, että huhtikuun loppuun mennessä teen päätöksen suuntaan tai toiseen työni suhteen. Noh, kuu ei ole ihan vielä loppu mutta jotain kerrottavaa minulla jo on...

Toisaalta tätä on hieman vaikea vielä selittää, sillä asiat ovat menneet eteenpäin mutta eivät vielä lopullisesti lyöty lukkoon =) (onpas tämä nyt salaperäistä)

Sen sijaan, että olisin tehnyt pari viikkoa sitten erittäin radikaalin ratkaisun työni suhteen, sain "universumilta" vihjeen, että voisin odotella vielä hiukan aikaa.


Päätin siis odottaa kuun loppuun ja katsoa mitä tuleman pitää. Asiat ovat edenneet ja minulle on tarjoutunut mahdollisuus pehmeään laskuun pois työelämästä. Pehmeä lasku kestää yli kesän mutta tässä vaiheessa se ei enää minua haittaa. Lopullinen päätös tästä tulenee kesän aikana. Informoin tästä myöhemmin vielä lisää.

Yhteenvetona voisin kiteyttää asian näin:

Minulla oli toive, unelma.
Halusin sitä enemmän kuin mitään muuta.
Sanoin unelmani ääneen itsekseni, kirjoitin sen vielä vihkooni.
Sain pieniä vihjeitä, ideoita, kuvia ja tekstejä ja seurasin niitä.
Asiat järjestyivät mahdollisimman hyvin minun kannaltani, kuitenkaan pahoittamatta kenenkään mieltä tai viemättä keneltäkään yhtään mitään pois. Päinvastoin haluamani unelma auttaa jotakuta muuta saavuttamaan oman unelmansa.

Toteutuuko unelmani? Aivan varmasti. Nyt ollaan jo loppumetreillä.



Eikä tämä ole ainoa unelmani vaan olen laittanut niitä viriämään lisää.

Haluaisitko sinä oppia toteuttamaan omia unelmiasi? 

2 kommenttia:

  1. Tiia,jokainen blogitekstisi saa minut aina miettimään itseäni ja omia päämääriäni,iso kiitos siitä. Useimmiten saat vielä hymynkin huulilleni :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Follow @ Instagram

Back to Top