Lomaviikon kuulumiset

Olipa jälleen mielenkiintoinen viikko takana ja yhtä mielenkiintoinen varmasti edessä.

Viime viikolla starttasimme yrittäjäkurssilla 13 kurssilaisen voimin ja täytyy myöntää että perjantaina olin aivan puhki. Vaikka olenkin ollut aikaisemmin yrittäjänä, paljon on asioita ehtinyt muuttua (ja unohtua) 10 vuodessa.

Pakkaa sekoitti vielä enemmän se, että sain torstaina puhelun, jossa minulle tarjottiin töitä. Elämäni ensimmäinen kerta kun minulle oikeasti soitetaan kotiin ja tarjotaan työpaikkaa =)

Olin aika nöyrä ja otettu. Viikonlopun asiaa mietin ja eilen illalla kieltäydyin kohteliaasti työtarjouksesta. Veri vetää yrittäjäksi ja turhapa sitä on päätä hakata tiiliseinään yrittämällä olla jotain muuta kuin oikeasti on.

Henkilö, joka tarjosi minulle työpaikkaa antoi minulle kuitenkin jotain muuta. Hän kertoi, että Paula Heinonen on hänen hyvä ystävänsä ja puhuimme todella pitkään ADHD:sta. Hän mainitsi puhelimessa sellaisia asioita, joita itsekkin olen pohtinut ja vahvisti näin oletusta, että luomuruualla, vitamiineilla ja hivenaineilla saadaan hyviä tuloksia aikaan ADHD:n hoidossa.

Tällä viikolla onkin ajatuksena tutkailla hieman enemmän Tohtori Tolosen ja Paula Heinosen sivustoja ja etsiä lisätietoa vitamiinisuosituksista.

Yhden muutoksen tein jo. Aikaisemmin annoin lapsille 27,5 mikrogrammaa D-vitamiinia päivässä ja nyt korotin sen 47,5 mikrogrammaan. ADHD:n hoidossa D-vitamiinia voisi antaa jopa 100 mikrogrammaa mutta teen vitamiinin noston mielelläni pikkuhiljaa.


Seuraava askel onkin miettiä mitä laittaa lapsille ruuaksi =D
Ikuinen dilemma vaikka kuinka yritän järkiperäistää ja rutinoida ruokailuamme. Mutta silti näin maanantai aamuisin tuntuu "Mitä ihmettä minä teen tänään ruuaksi?!?"

Olin ajatellut tehdä tänään 4 viikon ruokalistan (joka minun on siis pitänyt tehdä jo monta viikkoa sitten), jolloin olisi helppo katsoa "mitä tänään syötäisiin" ennen kuin menen ruokakauppaan. Mutta sitten muistin, että olen ottanut joskus kopioita lasten ruokakirjasta, ja kirjoittanut listan lasten lempiruuista sen takapuolelle. Työ tehty! =D

Sitten onkin aika katsoa mitä kivaa loppuvuoden aikana tehdään. Sovimme viikko sitten lasten kanssa, että loppuvuodelle jätämme hotelliyöpymiset ja viikonloppureissut vähemmälle ja säästämme rahaa ensi kesän matkaan (Espanja edelleen houkuttaa mutta tuskin me maltamme 4 viikkoa olla erossa kisuista jotka tulevat 5 viikon päästä). Tämän sanottuani, ohjelmistossa onkin uimareissuja, luonnossa oleskelua sekä lautapelejä.

Äkkiä se tuo aika vain menee. Tässä kun katselee loppuvuoden kalenteria niin ennen joulua on 7+2 viikonloppua. Huhhuh! Tässähän tulee kohta kiire yrityksen perustamisenkin kanssa =D

Täytyy muuten oikeasti alkaa laittamaan aikatauluja itselle ylös, ettei tule kiire. Ja vaikka yritystoiminta lähtee käyntiin, blogi ja facebook päivitykset jatkavat elämistään =)
En halua luopua teistä ihanista lukijoita ja tykkääjistä =)

Tuotte iloa ja aurinkoa minun päiviini <3 Lämmin kiitos siitä <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Follow @ Instagram

Back to Top