Energiahoitoja ja Raakasuklaan tekoa

Hei vaan kaikille!
Onkin pitkä tovi vierähtänyt kun olen viimeksi tänne kirjoitellut.

Hassua miten aika vain venähtää kun päivät ovat touhua täynnä. Itse asiassa tänäänkin ihmettelin, että mitähän minä oikein päivisin teen kun tuntuu että kotona vain istuskelen koulutehtäviä tehden ja tunnit vain kuluvat hurjaa vauhtia eteenpäin.

Ehkäpä se on sitä paljon puhuttua Flowta =)

Tässä menneinä viikkoina olen tutustunut energiahoitoon ja täytyy myöntää, että siinä on todella mielenkiintoinen hoitomuoto.

Energiahoitajani asuu Helsingissä ja sovimme ensimmäisen hoitokerran sähköpostin välityksellä. Olin kuullut hänestä hyvältä ystävältäni ja sen vuoksi uskalsin ottaa häneen yhteyttä.

Hoidon jälkeen, hän soitti minulle ja kertoi, että ei voi veloittaa minulta maksua, koska hoito oli todella lyhyt, paljon lyhyempi kuin normaalisti. Hän kertoi minulle asioita, joita olin itsekkin miettinyt ja pohtinut - tavallaan sain niille hänen kauttaan vahvistusta.

Yksi asia minun on aivan pakko teille kertoa. Kun makasin sohvalla hoidon aikana, silmät kiinni, rentoutuneena, minulle tuli tunne "näky", että makasin puulaatikossa ja että kansi laitettiin laatikon päälle kiinni. Makasin siinä hetken panikoimatta ja kohta kansi avattiin ja kirkas valo täytti laatikon.

Kun sitten juttelin tästä asiasta energiahoitajani kanssa, hän kertoi, että oli "nähnyt" minut menneessä elämässä naisena, joka asui hyvin tiiviissä yhteisössä ja että olin vastustanut jotain "sääntöä", jonka seurauksena minut oli rangaistuksesi haudattu elävältä. Hui! =)

Totta tai ei mutta on todella mielenkiintoista, miten me molemmat olimme saaneet samantyylisen näyn vaikka olimme fyysisesti niin kaukana toisistamme. Ja kyllä minun täytyy myöntää, että menneet elämät ovat kiinnostaneet minua pienestä pitäen... Nämä ovat niitä asioita, joita toiset uskovat ja toiset eivät, ja jokaisella on oikeus ajatella mitä haluaa. Minulle itselleni on ollut "helpottavaa" ajatella, että voin elää useampiakin kertoja täällä maan päällä ja opetella erilaisia asioita elämästä. Koska jos totta puhutaan, yksi elämä, olkoon se vaikka 82 vuoden mittainen, on aika lyhyt aika opetella niitä elämän suuria asioita.

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

Tänään kävin kokeilemassa raakasuklaan tekoa. Pipsa Sinisestä Majatalosta toimi "opettajana" =)

Raakasuklaan teko on tarkkaa puuhaa mutta nopea toteuttaa. Hyvä idea vaikka joululahjaksi!

Kaikki tarvittavat välineet odottivat jo paikan päällä...

Tästä voi valita sopivat mausteet... Itse valitsin mm. vaniljaa ja pähkinää

Aineiden mittaaminen on tarkkaa puuhaa...

Välillä jännitetään riittääkö vaa'assa patterit... =D

Makeutusaineena intiaanisokeria...

...vielä Lucuma jauhetta...

...ja vaniljaa...

...ja sitten sulatellaan vesihauteessa...

Lopuksi seokseen lisätään raakakaakaojauhe ja hyppysellinen suolaa

Sitten vain suklaa muotteihin ja jääkaappiin jähmettymään...

Omnomnom...
Ainoa miinuspuoli tässä on se, että raakasuklaakaan ei poista migreeniherkkyyttä, joten muutaman palan jälkeen alkoi päässä jyskyttää... Onneksi migreeni helpotti ilman lääkettä.

Nautitaan sitten raakasuklaata yksi pala kerrallaan =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Follow @ Instagram

Back to Top